Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

Κεραλοιφές και olea sapo η Ιστορία_Olea Sapo the etsy shop the story of begining


Μια από τις τελευταίες μου ασχολίες είναι οι κεραλοιφές. Ξεκίνησα να φτιάχνω από την ανάγκη μου να χρησιμοποιώ προϊόντα όσο πιο φυσικά στη Ναυσικά και τελικά αφού τις δοκίμασα εγώ και όσοι ήξερα, κατέληξα στο ότι είναι από τα πιο ωραία πράγματα της φύσης!

Το κερί με την φυσική πρόπολη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ΠΑΝΤΟΥ! Από τα νύχια και τα μαλλιά μέχρι και σε επιχείλιο έρπη ή δερματικά προβλήματα. Στην αρχή όλοι είμαστε δύσπιστοι , μια δοκιμή πραγματικά όμως θα σας πείσει!

Οι ανάγκες λοιπόν διαφοροποιήθηκαν και η κεραλοιφή πήρε πολλές μορφές, για το πρόσωπο, για τα μάτια, τα χείλη, σύσφιξη σώματος και η δικιά μου αγαπημένη για το κρυολόγημα! Πραγματικά την έφτιαξα και όντας δύσπιστος άνθρωπος την χρησιμοποίησα γελώντας... Εγώ που πέρυσι μόνο χρησιμοποίησα δεν ξέρω και εγώ πόσα κορτιζονούχα ρινικά σπρέι, πραγματικά δεν το πίστευα ότι το μόνο που θα χρειαζόμουν ήταν αυτά τα 3 αιθέρια έλαια και κερί!

Και κάπου εδώ ήρθε η φίλη μου η Αγγελική που μου είπε ότι φτιάχνει σαπούνια μόνη της. Η ανταλλαγή προϊόντων μας ένωσε!

Τα σαπούνια και οι κεραλοιφές είναι φτιαγμένα φυσικά , σε αποστειρωμένο περιβάλλον, pet free και μόνο με 100% παρθένο Ελληνικό ελαιόλαδο!











Θα χαρώ πολύ να μάθω τις εντυπώσεις σας :)










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.