Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Πολιτική Απορρήτου - Privacy Policy - Cookies


Πολιτική Απορρήτου - Privacy Policy - Cookies


Το fifirixtra.blogspot.gr είναι ένα ιστολόγιο για προσωπική ερασιτεχνική χρήση και αφορά προσωπικές μου κατασκευές, χειροτεχνίες, ασχολίες και σκέψεις. Δεν υπάρχουν συνεργαζόμενες εταιρίες.

Το παρόν ιστολόγιο (fifirixtra.blogspot.gr) είναι ένα ιστολόγιο που λειτουργεί στην πλατφόρμα του Blogger και φιλοξενείτε στους servers της Google, με βάση τους όρους και τους κανόνες  που η ίδια ορίζει.
Το fifirixtra.blogspot.gr από 25/05/2018, συμμορφώνεται με το νέο κανονισμό του GDPR. για την προστασία των δεδομένων των χρηστών. Η εν λόγω Πολιτική Απορρήτου ισχύει για όλο το περιεχόμενο αυτού του blog και συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας των Δεδομένων της ΕΕ.


Πολιτική απορρήτου - Privacy policy


Tο ιδιωτικό απόρρητο των επισκεπτών μου είναι εξαιρετικά σημαντικό. Γι' αυτό και σας παραθέτω παρακάτω συνοπτικά, δίνοντας σας και τους αντίστοιχους συνδέσμους των πολιτικών απορρήτου και cookies της Google και των άλλων εταιριών, τους τύπους των προσωπικών πληροφοριών που συλλέγονται, μέσω του blog
 μου και πως χρησιμοποιούνται.

Δεν έχω καμία πρόσβαση ή έλεγχο, σε αυτά τα cookies που χρησιμοποιούνται από την Google και τις άλλες εταιρίες.
Εχω πρόσβαση σε ανώνυμα στατιστικά, σχετικά με τις επισκέψεις, όπως ποιες απ' όλες τις σελίδες μου είδατε.

Κάποιες άλλες εταιρίες (τρίτα μέρη), όπως το Facebook, το Twitterκαι το YouTube, μπορούν να μάθουν ότι επισκεφθήκατε τον Ψηφιακό Δάσκαλο, μόνο αν χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες τους.


Εάν μου γράψετε σχόλιο, παίρνω όλα τα απαραίτητα μέτρα για να κρατήσω τα προσωπικά σας δεδομένα ασφαλή και σε καμία περίπτωση δεν τα μοιράζομαι με οποιονδήποτε άλλο.

Αυτοί είναι οι βασικοί κανόνες της πολιτική απορρήτου. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες, διαβάστε παρακάτω.


Google cookies
 

Αυτό το ιστολόγιο χρησιμοποιεί cookies από την Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση περιεχομένου των διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου, στους συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων.

Μετράω τους επισκέπτες
, χρησιμοποιώντας το Google Analytics. Αυτό καταγράφει ποιες από τις σελίδες μου βλέπετε, πώς φτάσατε στο ιστολόγιο μου και κάποιες βασικές πληροφορίες σχετικά με τον υπολογιστή σας. Όλες αυτές οι πληροφορίες είναι ανώνυμες· έτσι δεν ξέρουμε ποιοι είστε, παρά μόνο ότι κάποιοι επισκέφτηκαν το ιστολογιο μου.

Οι πληροφορίες που συλλέγονται από το Google analytics, με βοηθούν να κατανοήσω πώς με βρήκατε, ποια τμήματα του ιστολογίου μου σας αρέσουν, ποιες σελίδες είδατε και ούτω καθ' εξής. Όπως οι περισσότερες δικτυακοί τόποι, χρησιμοποιώ αυτές τις πληροφορίες για να κάνω την σελίδα μου καλύτερη και πιο εύχρηστη.

Τι είδους cookies χρησιμοποιούνται

Μπορείτε να δείτε μια λίστα με τους τύπους cookie που χρησιμοποιεί η Google, καθώς επίσης να μάθετε με ποιους τρόπους χρησιμοποιούν η Google και οι συνεργάτες της τα cookie στις διαφημίσεις. Η πολιτική απορρήτου εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να προστατεύσετε το απόρρητο σας, κατά την από μέρους τους χρήση των cookie και άλλων πληροφοριών. 

Μπορείτε να απενεργοποιήσετε τα cookies στο πρόγραμμα περιήγησής σας, αλλά δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι θα εμφανίζεται σωστά η σελίδα μας

Διαβάστε πως διαγράφονται τα προσωπικά σας δεδομένα από την Google Αnalytics εδώ 

Άλλες εταιρίες, Facebook, Twitter, YouTube, κι άλλα κοινωνικά δίκτυα.


Και ορισμένες άλλες (εκτός από την Google και τα προϊόντα της) εταιρίες, που ο κώδικάς τους φιλοξενείται στον Ψηφιακό Δάσκαλο, μπορεί να χρησιμοποιούν cookies και webbeacons στο ιστολόγιό μας.
Οι υπηρεσίες αυτές παρέχουν πλαίσια με κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία χρησιμοποιώ στην σελίδα μου, όπως το πλήκτρο "Like"
. Για να το πετύχω αυτό, ενσωματώνεται στη σελίδα μου κώδικας, που μου παρέχετε και δεν μπορώ να ελέγξω.

Για να λειτουργήσουν τα κουμπιά τους, πιθανόν να πρέπει οι χρήστες που θα τα χρησιμοποιήσουν, να είναι συνδεδεμένοι (μέλη) στο Facebook ή στο Twitter. Δεν έχω καμία απολύτως πρόσβαση στις εν λόγω διαδικασίες, ούτε μπορώ να τις ελέγξω, ούτε γνωρίζω τα δεδομένα που ζητάνε, ούτε το πώς αυτά τα δίκτυα θα τα χρησιμοποιήσουν.
 υπάρχει μια λίστα τους και οι σύνδεσμοι, προς τις πολιτικές απορρήτου τους.

1. Facebook Data Policy (Facebook Page Badge - widget σελίδας Facebook)

2. Twitter Privacy Policy
 (Twitter Page Badge - widget σελίδας) 
Η πολιτική προστασίας των προσωπικών δεδομένων, μπορεί να αναβαθμίζεται από καιρό σε καιρό, ιδιαίτερα όταν αλλάζουν οι διαθέσιμες τεχνολογίες. Θα πρέπει να ελέγχετε τακτικά αυτή τη σελίδα για αλλαγές που μπορεί να προκύψουν.

Αν χρειάζεστε οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία εκτός από όσα αναφέρονται εδώ για το blog
 μου, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο ifitsiltikli@gmail.com

Ευχαριστώ πολύ fifirixtra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.