Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Οι εντυπώσεις μου από το σεμινάριο Ιαπωνικής καλλιγραφίας με τη Sakiko Yanagisawa sensei_What did i learned from my first Calligraphy seminar


Στις 11 και 12 Σεπτεμβρίου, είχα την τιμή και φυσικά την τύχη να παρακολουθήσω ένα σεμινάριο Ιαπωνικής καλλιγραφίας με την  Sakiko Yanagisawa sensei . Ο δάσκαλός μου στο aikido είδε το event του designwars facebook και μου το έστειλε.




Το σεμινάριο έγινε στο χώρο εφαρμοσμένων τεχνών του Ορνεράκης στην Αθήνα, ένας χώρος πολύ φιλικός και όμορφος και ένιωσα άνετα από την πρώτη στιγμή!

Η Rona Conti,  βοήθησε με την μετάφραση και τις υπέροχες συμβουλές της σε όλη τη διάρκεια του μαθήματος για τη στάση του σώματος, τις αναπνοές (πόσο πολύ μου θύμισε το aikido...)

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία καθώς έμαθα πάρα πολλά πράγματα για αυτή την υπέροχη τέχνη και όχι μόνο... Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν η υπέροχη στάση της sensei που παίρνοντας το πινέλο της με το υπέροχο πορτοκαλί μελάνι μας σημείωνε τα ΣΩΣΤΑ (εντάξει, αυτά που ήταν τα πιο καλά σε σχέση ,με τα άλλα ..χαχαχα) και έλεγε ''ok ok keep on... '' σαν να τα είχαμε κάνει όλα σωστά! πόσο διαφορετική αντίληψη και τι διαφορετική στάση... Πόσο διαφορετικά θα ήταν όλα αν το κάναμε αυτό στην καθημερινή μας ζωή... Να βλέπουμε τα θετικά πράγματα και προσπαθούμε, όχι να αλλάξουμε τα λάθη μας, γιατί ότι γράφει στο χαρτί δεν διορθώνεται, αλλά να προσπαθήσουμε ξανά μέχρι να το κάνουμε πιο σωστό.

Επίσης, η απόλυτη ψυχραιμία που έδειξε απέναντι σε εμάς που έχουμε μια άλλη κουλτούρα και που μπορεί να τη φέραμε σε δύσκολη θέση (μερικοί από άγνοια, μερικοί από ενθουσιασμό..)

Έκατσε υπομονετικά και πραγματοποίησε κάθε μας ¨επιθυμία¨ όσο καταχρηστική και αν ήταν. Ο δάσκαλος κατέβηκε στο δικό μας επίπεδο για να μας δείξει... Τι μεγαλείο....

Απλή και σεμνή!

Φυσικά σαν γνήσια εκπρόσωπος της χώρας της, όλο το σεμινάριο ήταν ντυμένη με τα υπέροχα παραδοσιακά της ρούχα , μας έκανε επίδειξη τσαγιού και μας χάρισε ένα μικρό καδράκι καλλιγραφίας (εγώ πήρα το bright!!!)



Φυσικά δεν μπορώ να μην τονίσω και την μεγάλη προσφορά του Ορνεράκης με την πληθώρα των υλικών που χρησιμοποιήσαμε (ατελείωτα χαρτιά!) και τις πολύ χρήσιμες σημειώσεις που τις έχω σαν οδηγό!


Αυτό είναι το καδράκι που έφτιαξα εγώ στο τέλος του μαθήματος. Είναι το DO ο δρόμος δηλ.








Η υπέροχη Rona Conti μας μύησε σε μια ακόμη τέχνη, αυτή της παραγωγής χαρτιού (!) και οι τόσο χρήσιμες πληροφορίες που μας παρείχε (καθώς και η ήρεμη στάση της που μας βοήθησε να χαλαρώσουμε και να το απολαύσουμε).

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία, γνώρισα πολύ ενδιαφέροντες ανθρώπους και ελπίζω να μπορέσω να κάνω κάτι ανάλογο ξανά καθώς και να τους ξανασυναντήσω...


Εδώ είμαι με την πάντα χαμογελαστη Joanna Panagidi (σχεδιάστρια βιομηχανικών προϊόντων) που με έκανε να θυμηθώ πως είναι να είσαι παιδί και να έχεις διπλανή!!

Ευχαριστώ για όλα!

Domo arigato :)
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.