Πέμπτη 30 Ιουνίου 2016

Ο ΨΑΡΑΣ το παιδικό παιχνίδι του καλοκαιριού,οδηγίες βήμα βήμα_ DIY easy toodles fishing game


Αχ! Καλοκαίρι! Ανάμεσα στη βαρεμάρα και την απίστευτη ζέστη μου ήρθε η ιδέα για το πως θα απασχόληση τη Ναυσικά μιας κ δεν ήμουν στα πολύ καλά μου (Μάλλον αρρώστησα?  θα δείξε...)
Θυμάστε τα υπέροχα παπάκια που τα ψαρεύαμε σαν παιδιά? Εκεί βασίστηκα! Φυσικά δεν είχα μαγνήτη κ έτσι έκανα κάτι πιο απλό.


Ξεκίνησα από τα ψαράκια. ΕΔΏ μπορείτε να βρείτε πως να φτιάξετε τα συγκεκριμένα origami τροπικά ψάρια. Εναλλακτικά μπορείτε να τα ζωγραφίσετε σε ένα χαρτόνι κ να τα κόψετε.
Μια καλή ιδέα είναι να φτιάξετε κ άλλα ζωάκια της θάλασσας όπως χταπόδια η καβούρια κ να ΜΗΝ πρέπει να τα πιάσετε! (Χα αυτό πρέπει να το δοκιμάσω!)
Εμείς βάλαμε κ μερικά καπάκια για να το δυσκολέψουμε.
Η Ναυσικά είχε την υπέροχη ιδέα να τα βάλουμε πάνω στο μπλε  χαλάκι γυμναστικής κ εμείς να μην πατάμε Εκεί γιατί είναι η θάλασσα!


Για να δούμε λοιπόν πως να φτιάξουμε το καλάμι του ψαρά:
1. Παίρνουμε ένα κομμάτι σύρμα κ το γυρνάμε στη μέση
2. Το στρίβουμε
3. Το γυρνάμε λίγο για να γίνει σαν αγκίστρι κ από την άλλη μεριά Κάνουμε 2 θηλιές
4. Σε ένα καλαμάκι συρραπτουμε ένα κορδόνι (η πετονιά)
5. Κάνουμε ένα κόμπο
6. Δένουμε το αγκίστρι
Και ΈΤΟΙΜΟ!


Για να δούμε κ το ψάρι:
1. Παίρνουμε ένα κομμάτι σύρμα ή pipe cleaner κ Κάνουμε μια θηλιά
2. Το συρραπτουμε στο ψάρι
3. Γυρνάμε ότι περισσεύει από κάτω
ΈΤΟΙΜΟ και το ψάρι!


Πως σας φαίνεται? Εμένα η Ναυσικά ενθουσιαστηκε!
Μη Ξεχάσατε να μου στείλετε τις δικές σας εκδοχές,  ανυπομονώ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.