Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Κίτρινη τσόχινη Θήκη μεταφοράς καφέ με το ιδεόγραμμα μαμά_ a handmade yellow felt coffee safe transfer case with Japanish ideogram kanji mother savethecoffee

Μία κίτρινη θήκη μεταφοράς καφέ που το τελευταίο 5 μηνο που δούλευα, μου είχε φανεί ΠΑΡΑ πολύ χρήσιμη! Ο καφές απο το σπίτι και πάντα ασφαλής, ενώ τα χεράκια μου δεν καιγόντουσαν. Το Ιδεόγραμμα Μαμά , με βοήθησε να θυμάμαι πως ότι και να γίνει είμαι Μαμά, το παιδί μου με περιμένει στο σπίτι (ΝΑΙ ευτυχώς έχω κάποιον να με περιμένει στο σπίτι, την οικογένειά μου!), να προσπαθώ να μην εκνευρίζομαι διαρκώς και να σκέφτομαι πως ο "άλλος" χρειάζεται την καθοδήγησή μου, την υπομονή και την επιμονή της μάνας.


Η άλλη πλευρά με τους Ελληνικούς χαρακτήρες






Ρίξτε μια ματιά στην μαύρη θήκη  και στις 6 χρωματιστές που περιμένουν να στολιστούν για να σώσουν για άλλη μια φορά τον καφέ σας.

Πως σας φαίνονται?
Περιμένω τα σχόλια σας και τις ιδέες σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.