Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

DIY tutorial for bed organizer easy sew pattern_πως να φτιάξετε μόνοι σας ένα πλαϊνό κούνιας με τσεπάκια οδηγίες με φωτογραφίες how to do it

Τα είχα δει στο internet, τα είδα και όταν πήγαμε να πάρουμε την προίκα του μωρού, μου φάνηκε αρκετά εύκολο και αποφάσισα γιατί όχι να το φτιάξω μόνη μου. Το περιποιήθηκα βάβαια και εγώ, όμως νομίζω οτι πέτυχε! Είχα φτιάξει σεντονάκια τις προάλλες και μου είχαν μείνει κάτι ρετάλια και σκέφτικα πως θα ήταν καλή ιδέα να τα χρησιμοποιήσω για να ταιριάζουν και όλας! Νομίζω οτι είναι πολύ πρακτικό (έχω κάτι παρόμοιο στο μπάνιο μου κρεμασμένο στην πόρτα μιας και είναι πολύ μικρο και το έχω βολευτεί πολύ) και μάλιστα σκέφτομαι ήδη να φτιάξω ένα ανάλογο για το αυτοκίνητο. Καλή ιδέα θα ήταν και στην κουζίνα για διάφορα μικροπράγματα που χάνουμε και δεν τα βρίσκουμε ποτέ.
Ας δούμε λοιπόν πόσο απλά είναι:

Για αρχή πέρνουμε τα μέτρα που θέλουμε πχ εδώ εγώ το έκανα 60Χ40 γιατί δεν ήθελα να μου κρύβει όλη την κούνια, να μπορώ να βλέπω το μωρό.

Μη ξεχάσετε να μετρήσετε το μήκος των αντικειμένων που θα χρησιμοποιήτε, πχ το μπιμπερό θέλει 10 cm για να χωράει άνετα. (σε περίπτωση που θα κάνετε περισσότερα τσεπάκια. Αυτό είναι η πλάτη μας, τώρα πρέπει να φτιάξουμε και τα τσεπάκια μας.


Καλό είναι να κάνουμε και ένα γυρισματάκι στην κάθε πλευρά για να μην ξεφτίζει το ύφασμα.


Εδώ έβαλα άλλο χρώμα για να κάνει αντίθεση.

Η πίσω πλευρά.



Σκέφτηκα να βάλω και μια φουσκωτή καρδούλα.

Τώρα το μόνο που μένει είνια να τα ενώσουμε. Αν δεν είναι πολύ χοντρό το ύφασμα μπορέιτε να βάλετε μια λωρίδα υφάσματος απο άκρη σε άκρη για να τα συγκρατεί, εγώ δεν το έκανα γιατί μάλλον το παραέκανα μετο γύρισμα και κατάφερα να σπάσω και μια βελόνα (ε, άμα δεν χαλάσεις, δεν θα μάθεις έτσι δεν είναι?)

Τέλος, μη ξεχάσετε να ράψετε και 2-3 κορδελάκια (ανάλογα με το μέγεθος) για να μπορείτε να το κρεμάσετε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.